خوار و ذلیل شدن عاقبت دشمنی با اسلام است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خوار و ذلیل شدن عاقبت دشمنی با اسلام است
نوشته شده در چهار شنبه 2 تير 1395
بازدید : 140
نویسنده : علی

 

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) صبح امروز محفل انس با قرآن کریم با حضور فرماندهان، مسئولین، کارکنان و هنرآموزان فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی در مسجد حضرت ولی عصر (عج) این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا،  در این محفل نورانی انس با قرآن کریم ابتدا  رمضانی قاری نمونه کشوری به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت، سپس گروه همخوانی ذاکرین نیروی هوایی ارتش به اجرای برنامه پرداخت.


در ادامه علی امینی نابغه قرآنی کشورمان طی سخنانی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) که می فرمایند:« بدبخت و بیچاره ترین مردم، آن کسی است که ماه رمضان بیاید و بگذرد اما گناهانش آمرزیده نشود» گفت: این ماه بهترین فرصت برای استغفار و آمرزش گناهان است پس باید نهایت بهره را از این ماه ببریم.

وی افزود: یکی از با فضیلت ترین اعمال در این ماه، قرائت قرآن و بهره مندی از مفاهیم این معجزه بزرگ الهی است، پس در این ماه که تلاوت یک آیه از قرآن کریم برابر با ختم قرآن در ماه ها و روز های دیگر است باید بیشتر با این کتاب آسمانی انس داشته باشیم.


امینی  در ادامه به  تفسیر سوره مَسد پرداخت و بیان کرد: ابولهب شخصیتی بود که در شکل گیری و تبلیغ اسلام بیشترین چالش و سنگ اندازی ها را به وجود می آورد و زمانی که از اطراف و اکناف مکه برای آشنایی با آیین اسلام به نزدیکان پیامبر مراجعه می کردند، ابولهب که عموی پیامبر هم بود به تبلیغ منفی علیه اسلام و پیامبر(ص)می پرداخت.

وی افزود: ابولهب از نظر موقعیت مالی و شخصیت اجتماعی وزنه ای در مکه بود و تصمیمات وی در افراد دیگر تاثیر  و نفوذ بالایی داشت که در قرآن کریم هم به آن اشاره شده است.

این نابغه قرآنی اظهار داشت:  خداوند در ابتدای سوره مسد می فرماید: دو دست ابولهب بریده باد و خودش هم نابود باد که منظور از دو دست مال و ثروت و موقعیت اجتماعی وی  که با این دوعامل به دشمنی با پیامبر اکرم (ص) می پرداخت، است.


وی ادامه داد: ابولهب زیان های زیادی را بر تبلیغ اسلام وارد ساخت و سعی و تلاش وی بر کشتن پیامبر(ص)بود و شخصیتی که بسیار در این قضایا نقش داشت همسر او بود که مورد لعن الهی قرار گرفت و عاقبت چنین افرادی آتش جهنم است.

علی امینی با بیان این که  قران برای همه عصر و زمان هاست گفت: خطاب این سوره تنها به  اولهب نیست بلکه تمامی کسانی که به هر نحو ممکن با اسلام به مبارزه می پردازند مخاطب این سوره از کلام الله مجید می باشند که باید درس بگیرند.

وی با تاکید بر این که آیات قرآن کریم چراغ راه بشریت است افزود: هرکس با اسلام دشمنی کند عاقبتش خوار و ذلیل  می شود  و سرنوشتی همچون ابولهب در انتظار وی خواهد بود.

 این حافظ و نابغه قرآنی در پایان  به شبهات وهابیت، داعش و ... پیرامون اسلام و تشیع اشاره کرد و گفت: نباید از قدرت های پوشالین این گروها و دشمنان واهمه ای داشت چرا که بنا به نص صریح قرآن عاقبت این گرو ها نابودی است.

 




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: